En dröm

Datum 2009-09-21 | Klockan 13:56:06

I natt hade jag en dröm.

En sån där skön dröm som man aldrig vill vakna upp ur. Jag drömde att jag bodde i ett slott tillsammans med en prins, och att vi hade massa undersåtar. Dessa undersåtar var alla män, och de var gudomligt snygga allihop. Jag tror att vi bodde i egypten för alla var lagom solbrända och gick omkring i sådana där typiska "farao-kjolar" man har sett i filmer och sånt.. Alla dessa männen ville inget hellre än att ge mig lust och lycka varje dag! Så jag kunde bara välja och vraka !
Och tro på F*N att jag gjorde det. Jag levde ut alla mina vildaste fantasier..

Helt underbar dröm!

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: hehe okej :P vad baka dudå? :P

2009-09-21 @ 16:43:43
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0