Fejkorgasm

Datum 2009-09-16 | Klockan 18:37:27

Jag undrar vad den egentliga meningen med fejkorgasm är?

Det är nog vanligare att tjejer gör det än att killar gör det, för att det troligtvis är lite svårare för dem att fejka sitt "klet" så att säga ;P
Men som sagt, jag har aldrig fattat vittsen med att fejka.. Visst, ibland kan man vara trött och bara vilja att samlaget ska ta slut någon gång, eller ibland kanske man har ett dåligt one night stand som man bara vill ska ta slut osv.. Men då tycker jag inte att man ska fejka sig till en orgasm. Dels är det elakt mot den man har sex med. Samt att man absolut inte ska ge en dålig sexpartner kredits för ett dåligt nummer i sängen.. orgasm=kredits ! ! Jag tycker då snarare att man antingen om man är trött borde säga till sin partner att man är lite för trött för att komma, för det är ju som sagt oftast väldigt fysiskt ansträngande! (Man kan ju säga att det är ok att han får komma, men att man själv inte orkar, även om det är skönt å så).. Om det bara är ett dåligt ligg så kanske det kunde vara bra att komma med förslag på hur han/hon ska göra för att det ska bli lite bättre.. sedan är man ju som sagt 2 för att dansa tango, så man själv får ju banne mig ligga i lite också.. ingen orgasm kommer gratis !

Så, sluta fejka orgasmer. För det gör varken er eller er sexkompis rättvisa.. !

Visst vill man uppnå höjdpunkten, klimaxet, ORGASMEN/UTLÖSNINGEN , men jag kan bara tala om för er att det kommner inte ske så länge man fejkar.

Så, sluta vara lata i sänghalmen och sätt igång att jobba hårt för att uppnå ert mål ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0