PORR

Datum 2009-09-22 | Klockan 20:23:51

Jag sitter här och funderar på porr, på vad folk egentligen tycker om det...
Själv har jag inget emot porr och jag kan titta själv lite då och då. Jag är heller då ingen som förbjuder min partner att kolla på det och njuta till det heller i sin ensamhet..
Anledningen till att jag tycker att det är ok med att jag eller min partner kollar på porr själva och gör ett solo är för att det är naturligt att man vill ha en stund för sig själv ibland. visst, vi är tillsammans och delar ett liv. Men det betyder ju inte att hela mitt liv och min tid tillhör den andre. Jag tycker inte att kolla på porr är otrohet eftersom jag vet att det bara är en fantasi, inget man kanske vill ha i verkligheten, men något som man kan tända på i fantasin.

Så om min partner vill sitta och roa sig själv en stund framför datorn med en p-rulle då jag inte är hemma så är det helt ok!

Sedan vet jag att alla inte kan dela min åsikt, men så är det ju, vi alla kan inte vara lika och tycka precis samma.. Det är därför jag faktiskt är nyfiken på att få veta andras tankar kring detta?

Är porr otrohet?
Vad tycker ni om porrfilmer i sig?

Något som jag där emot inte godkänner och faktiskt tycker är otrohet är om min partner någonsin skulle få för sig att ha ex cam-sex med någon eller överhuvudtaget C6 med någon annan än mig! Fine, om den kanske diskuterar sex med någon, bara rent allmänt, det är ok. Men att gå så långt som C6, då blir det inte längre bara allmänt prat om det.. då blir det ju helt plötsligt att man skriver vad man skulle vilja göra med den andre personen osv.. och där drar jag gränsen, det är inte ok !

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: hehe okej :P ja inte mkt :P haft en bra dag ?

2009-09-22 @ 20:31:34
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0