Sex-drömmar

Datum 2009-09-14 | Klockan 11:00:57

Drömmer folk ofta om sex?

Själv har jag väl haft en och annan.. Kan vara allt ifrån saker som jag faktiskt har vart med om IRL eller helt nya påhittade saker.. En dröm jag hade för ett tag sedan handlade faktiskt om en annan kille, som inte var min egen.. Drömmen var mer en "romans" än vad den var ett "sexmöte".. Kommer inte ihåg så mycket av den, förutom att man kände sig lite dum när man vaknade. Ni vet, att man har drömt om någon annan än den man älskar, någon annan än den man är tillsammans med.. Men å andra sidan, varför ska man känna sig dum för det, man kan väl inte styra sina drömmar?

Något jag har funderat på är om tjejer kan komma i drömmen så att säga.. Killar kan ju få utlösning när de sover och drömmer, frågan är om tjejer också kan få det? Har någon av er vart med om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0