Sex och sexlust

Datum 2009-09-19 | Klockan 16:07:10

Jag tycker att sex är en väldigt märklig sak egentligen. Har ni tänkt på det? Det jag tycker är märkligt är att sexlusten kan variera så himla mycket från person till person, från hur man mår till vad man äter mm. Samma sak med sex, hur det känns kan vara så himla olika från gång till gång, olika från person till person och man kan reagera väldigt olika efteråt!
Själv så har jag varit med om diverse konstiga känslor efteråt. Det finns gånger jag har skrattat jätte mycket efteråt för att jag har varit helt galet glad. Det finns gånger jag har varit som helt drogad efteråt för att orgasmen var så omtumlande skön, då ser jag livet i ljusa glada toner och alla bekymmer är som bortblåsta. Det finns gånger sexet är så överväldigande så att jag ibland fäller några tårar efteråt för att det var så känsloladdat.. Finns även de gångerna som man bara känner sig ännu mer kåt efteråt och knappt kan vänta tills man kan köra en omgång till!

Är det fler än jag som pendlar väldigt mycket i humöret efter sex?

Det jag tycker är intressant med sexlusten är att man kan vara helt befriad från den i flera dagar ibland, man känner inte alls för något sex då, man vill bara mysa och finnas där  med sin älskade.. Å så helt plötsligt som att vända på en femöring blir man ibland helt störtkåt och bara vill hoppa på sin partner..



Kommentarer
Postat av: tina

mhm det har hänt att jag blivit jätteglad, sådär roligt galen glad :) ibland har det känt så jävla bra med allting, bara så kär!

2009-09-20 @ 14:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0