Svar tillbaka

Datum 2009-09-15 | Klockan 15:56:31

Jag tror att jag just fått min första lite halvnegativa kommentar.. Fick den ang mitt förra inlägg där jag ställde frågan hur ofta "ni" tänker på sex.. Den anonymes svar var : "de har inte du att göra med".. förutom att det var totalt fel meningsuppbyggnad så kan jag väl hålla med lite.. Nej, jag har inte med det att göra om man inte vill vara så öppen som person och berätta om sådana saker.. Men, då tycker jag kanske inte heller att en sådan person har på en sådan här blogg att göra...egentligen...

Men men, nu ska jag inte vara trångsynt. :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

Huh? Skriver ju var de är ifrån?

2009-09-15 @ 16:59:05
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0