Välkommna hit!

Datum 2009-09-13 | Klockan 11:15:20

Jag vill hälsa er alla välkommna hit till den nya bloggen om SEX.
Det som kommer att bjudas på är egna erfarenheter, tankar och funderingar om sex och även en del samlevnad.

Jag hoppas att ni kommer finna det trevligt och intressant samt att det kommer att drälla in frågor :)


Fontänorgasm - bara en myt, eller händer det faktiskt på riktigt?

Jag har själv länge undrat om fontänorgasmer verkligen existerar.. man har ju läst om det är väldigt få som har det , samt att de felsta som kan få det inte märker av det (oftast beror det på att man kommer då en man/eller ett föremål, ex dildo är innuti en just som man kommer)...
Men igår, så hände det mig.. Jag var helt förvånad och blev väldigt shockad! Jag hade sex tillsammans med min pojkvän, jag hade börjat rida honom. Precis när jag höll på att komma så råkade han slinka ur, och då hände det. Jag märkte ingenting av det själv först. Men min pojkvän sa helt plötsligt att det kändes väldigt blött och att det rann något ner för hans ben. Orgasmen var inte starkare än vanligt, och jag kände själv ingenting av själva "fontänen", men lakanet visade en tydlig blöt fläck om att någonting hade skett iaf. Det kändes först väldigt pinsamt, för det har ju som sagt aldrig hänt mig förut... men vad fan, det ska väl egentligen inte behöva vara pinsamt.. Det är ju inte något man själv kan styra över..
Nu i efterhand känns det ändå lite coolt.. Jag har haft sex sedan jag var 15 år, och jag har aldrig tidigare fått en fontänorgasm.. jag undrar om jag kommer få det fler gånger, eller om detta kommer att bli ett sånt där speciellt tillfälle ;)

Simma lugnt nu alla sängsurfare, och kom ihåg, bli inte förvånade över om det helt plötsligt finns en blöt fläck i sängen efter sexet.. Du kanske helt enkelt bara har fått din första fontänis ! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0