vadå inte onani?

Datum 2010-07-01 | Klockan 17:48:20

Till att starta med så kan jag tala om att jag inte är singel..

Igår var jag med en tjejkompis och vi började tala om relationer. Vi kom in på ämnet "singeltjejkompisar och hur det är att gå på krogen med dem".. sedan kom vi in på det där med sex/onani.. det verkade som min kompis ansåg att om man inte har någon att göra det med, så skaffar man någon att göra det med, istället för att göra det själv.. hon rkade inte tycka att onani var något bra, och att man mer ska ägna sig åt att ha sex med någon istället..

jag håller delvis med, och delvis inte med..

visst är det roligt att göra det tillsammans med någon.. men även om man har någon att göra det med, så kanske man ändå vill göra det själv också?
Jag vågade inte riktigt gå in på det ämnet med henne, om att man kanske ändå gör det själv, fast man är i en relation, för det verkade som att hon inte alls var inne på de banorna..
Men jag anser iaf att man visst kan göra det både med någon och sig själv! vare sig man är i en relation eller inte!

Jag gillar sex med någon annan, men ibland orkar jag inte med det, och då kan det vara skönt med en stund för sig själv, med sig själv!


Kommentarer
Postat av: Sex, bara sex

Har du slutat blogga ? =)

2010-10-12 @ 17:08:14
URL: http://sexbarasex.blogg.se/?tmp=1217011

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0