Påverkar vardagen hur dit sexliv blir?

Datum 2010-05-02 | Klockan 22:09:28

Såklart det gör, iaf för mig.. (kan ju inte svara för övriga folket)

När jag är totalt uppe i jobb, sysslor hemma, vänner, familj och väldigt massa annat, då man är totalt utsjasad när man kommer hem.. inte orkar jag då iaf tänka på sex. Eller jo, jag orkar tänka på det, men jag orkar inte ha det.. och om jag har det orkar jag inte njuta utav det. och det är väldigt tråkigt!

Just nu är jag verkligen inne i en sådan period, att det händer så mycket runt omkring, att lusten inte riktigt infinner sig då man har tiden över för det.. utan då istället är det mycket mysigare att bara ligga och kramas, mysa och gosa.. för att man helt enkelt inte orkar gå hela vägen, och för att man inte är på det humöret..
Tyvärr märker jag ju också då att det tyvärr blir en liten plåga för min kille. Han har det inte lika stressigt i sin vardag som jag har i min.. så han påverkas inte lika mycket av sådant. Jag märker ju då, att när vi myser så vill han ju gärna så mycket mer.. och visst skulle jag vilja, om jag bara orkade ge mig hän hela vägen.. Det känns som att man plågar honom av att inte orka, inte vilja.. och det känns totalt hemskt! för jag vill ju också vilja, jag vill ju också orka!

Någon mer som känner som jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0